Mgokkilicc Arkadaşlar bugün rutin idrar tahlili yaptırdım normalde de tansiyon hastasıyım ilk defa böyle görüyorum sonucumu protein +++ yazıyor acaba bilen birisi yardımcı olabilir mi ? Şimdiden teşekkürler
iremyasar Mgokkilicc gebelikte idrarda protein görmek istemezler doktorlar protein pozitif çıktığında gebelik zehirlenmesi açısından ve yüksek tansiyon açısından yakın takip etmek isterler ama siz yinede bi doktorunuza danışın ihmal etmeyin
Mgokkilicc iremyasar Oldukları şeyde asistan doktor demekki profesör falan olsalar yandık bunların gazabından 😐