anneyim_33 Merhaba ben hamileliğimin başından beri devlete gidiyor dum artık özele geçtim geçen ay gittim yarın da kontrolum var doğuma da 2 ayım var şimdi doktorla konuşmam gereken neler var ne sormam lazım şunu sor dediğiniz varmı ücretler le ilgili fln duydum ki sonradan fln ücret çıkıyor mis ne sormam lazım 🌿
Alpaserdu anneyim_33 bebeğin gelişimini kilosu boyu herhangi bir sıkıntı olup olmadığını, hangi doğum pozisyonuna uygun olduğunu, hangi doğumu desteklediğini, gece yarısı veya tatil günü doğum olursa gelip gelmeyeceğini sorabilirsiniz
anneyim_33 2sy teşekkürler geçen ay ilk gittiğimde vermişti hemen lazım olur bişey sormak istersin diye