halimefk25 Allah izin verirse şubat 5 diyor doktorumuz 😊 kaç haftalık oldunuz ? Cinsiyet öğrenen var mı? Hangi şehirdesiniz? Özel veya devlet hangi hastaneye gidiyorsunuz ?
Caglaluna halimefk25 bende şubat 5 tahmini 🥰 12+1 haftalık hamişim. Özel hastaneye gidiyorum. Trabzon da yaşıyorum. Cinsiyete erkek dedi 🥰 siz ?
sehrengiz_8 halimefk25 22.02.2022 gününde doğarsa bizim için çok güzel bir tarih düğünümüzde 02.02.2020 de olmuştu
Deletedmom_33 halimefk25 Bizde 9+5 iz 23-24 Şubat hesaplıyor program. Pendik Medipol hastanesine gidiyorum tüp bebeğiz (Bahçeci Altunizade de yaptırdım)
halimefk25 Caglaluna konyada yaşıyorum bende özele gidiyorum. 12+3 haftalığız ama daha cinsiyet belli değil haftaya gidecem doktora bakalım ne diyecek 😊
esredn Doktorumuz henüz tahmini doğum tarihi vermedi ama herşey yolunda gidersen şubat ortasında doğar inşallah. 11+1 olduk. İstanbuldayım. Özel hastaneye gidiyorum.
sehrengiz_8 halimefk25 Ali acara gidiyorum memnun musunuz ben maalesef randevuda çok sıkıntı yaşıyorum
Deletedmom_33 halimefk25 2. Transferim. İlk bebek olacak doğarsa. İlki 6. Haftafa kanama yaptı kalp atışı zayıftı 7+4 de durdu kürtaj oldum. O ara hiç kanama kesilmemişti. Bunda da yaptı ama 7+2 de filan kesildi
halimefk25 Deletedmom_33 benim de kanamam oldu ilki 10 haftada 2 gün sonra kesildi bi sonraki de 11 haftada oldu çok şükür oda 2 günde kesildi 15 gün hiç bi iş yapmadan yatacam inşallah sağlıkla gelir bebeğim
esratpl halimefk25 doğum ocak sonu şubat başı gözüküyor. Kendi doktorum kız dedi ikili testte erkek denildi😅 İstanbul’da yasıyorum. Özel medicine gidiyorum🐥
Prensannesi_0101 esratpl benim de 12+4 . Ikili test yaptirsam mi emin degilim biraz tedirginim karından kan alınıyormuş sanirim sizin nasil gecti
bebis01 17 haftadayım hala gidip cinsiyetini öğrenemedim diyeceksiniz nasıl dayanırsun polis eşi olduğum için eşim görevlere felan gidiyor evde yalnızım hep ama 10 ağustosta randevumuz var gidip ogrenicem hayırlısı ile dogumum 2 ocak görünüyor