Pelo28 Merhaba, suan 11+2 haftalik hamileyim ve sabahtan beri cok fazla alt karnimda sanci, agri, cekme hissi gibi seyler var, normalmi aranizda yasayan var mi?
Selin12- Pelo28 bende yaşıyorum özellikle fazla hareket edince ayakta kalınca hatta oturunca oluyor bende 11 haftalığım 8 hastalıktan beri ara ara yaşıyorum doktorum fazla ayakta kalma dedi uzanıp ayaklarımı dikiyorum
Ttgsm Pelo28 gaz sancısı olduğu zamanlar da ağrı şiddetlenir ben çok yaşadım kendinizi dinleyin belki oyle bir şeydir
Pelo28 Liyuzamom peki hic doktora sordunuzmu normal falan dedimi? ben en son 7 haftalikken gitmistim bi sonraki kontrol haftaya sali…12+ olmus olucak
Mavi_- Pelo28 ben de en son 7 haftalıkken gittim bana da 12 haftalık olsun öyle gel dedi günler geçmiyo sanki doktoruma kızıyorum artık neden beni bu kadar geç çağırdı diye
Pelo28 Selin12- bende bütün gün oturuyorum masa basi isim var… ama bugün ilk kez oldu daha önce hic agrim yoktu ☹️ insallah hersey yolundadir
Selin12- Pelo28 merak etme ayaklarını çok yükseğe kaldırma altına bir yastık at ve uzan benim doktorum korkma dedi
Pelo28 Hic gaz gibi hissetmiyorum ama gecmesse yarin bi ariycam doktoru umarim dediginiz gibidir, tesekkür ederim
Pelo28 Mavi_- aynen dünyadan bi haberim merak ediyorum sonucta ilk haftalar arayi bukadar acmalari cok sinir bozucu bide bu forumda cok okuyorum 8 haftalik kalbi durmus 12 de fark edildi falan iyce sinirlerim bozuluyor 😣
Mavi_- Pelo28 aynen bende öyle ya inan çok korkuyorum rüyalarıma giriyo acaba bir şey olmuş mudur diye bi de bir şey olsa bile allah korusun farkedilmiyomuş 2 haftadan fazla var gitmeme benimde resmen gün sayıyorum tabi allaha emanetler allahın izniyle bir şey olmaz inşallah ama ilk gebelik acemilik heyecan korku hepsi iç içe nasıl düşüneceğimizi şaşırıyoz