Matmazelmemorial Kizlar 36+2 rahmimin alt tarafina biranda bicak saplaniyormus gbi oluyor iki gundur o an kaliyorum o an oyle agriyor yaniyorki sonra gecince rahatliyorum ama iki gecedir surekli var sizdede oluyormu yakin haftalarda olanlar
MommySharkdutdutdutut Matmazelmemorial Canm sizin ki galiba doğum pozisyonunda kafasi baskı yapınca daha çok agriyor igne batiriliyor sanki 😅
Mrsust Matmazelmemorial ara ara bende de oluyor ama baskı sanırım. Yani sancı olsa devamı olurdu diye düşünüyorum
Matmazelmemorial MommySharkdutdutdutut 4 gun once gitmistim henuz rahim boyu 3.5 demsiti inmemis demisti hic hazir hissetmiyorum 38den sonra gelsin agrilar artikca korkar oldum😊