Busraozzz normal dogum elbette en iyi dogum sekli ama sartlariniz uygun degilse israrci olmayin bence. Ben 38+2 de dogum yaptim bebegim 2.740 kgdi. Bas asagi donmustu ve catimda musaitti normal dogum icin hic bi engel yoktu ve bende normal istedigim icin suni sanciyla dogumu baslattik . Suni sanci verdiler 3 gun boyunca ama asla acilma olmadi en sonunda beni sezaryana alsinlar istedim. Dogum seklini malesef biz degil bebeklerimiz belirliyor. Hakkinda hangisi hayrliysa o olsun illa normal diye israrci olma en guzel sekilde bebgine kavusursun insallah 😊