rosatue Açılma sancısı nasıl oluyor, biraz tarif eder misiniz? Bebek hareket ederken vajinaya bir ağrı saplanıyor çıkıyor öyle bir şey mi? 🤷🏻♀️
Kubra2012 rosatue şuan bende de geçmeyen kasılma var ara ara bölgemden bebek çıkacak gibi oluyo batma oluyo 41 oluyoz yarın yatış var açılma mı yapıyo bilmiyorm normalde hiç yokru 🤷♀️
rosatue Kubra2012 inşallah açılma yapıyordur. Ben de heveslendim açılmadır diye. Kasılma dediğiniz nasıl bir şey? Bebeğin sivrilip sertleşmesi mi oluyor o
Kubra2012 rosatue evet canm o oluyo kasılma. İnşallah oluyordr yarın yatış alacam sezeryana dönsün istemiyorum ikinci çocugum çünkü
rosatue Kubra2012 ah inşallah. Benim ilk bu sancılar konusunda çok tecrübesizim ben de sezaryene dönmesinden korkuyorum. 39 haftalığım şu an. Açılma yok, olmasını hevesle bekliyorum. Bugün ilk defa böyle sancımsı bir şeyler hissettim