Merhaba arkadaşlar 35 haftalık hamileyim. 2 hafta öncesinde gobegimde çatlaklar oluşmaya başladı daha sonra kaşıntı oldu çatlakların olduğu yerlerde. 1 haftadır da bacaklarım kaşınıyor. Küçük küçük kırmızı noktalar halinde, kaşıdığım zaman pütür pütür kızarıklık oluyor ve büyüyorlar bu durumu yaşayan var mı ? Henüz kontrole gitmedim