Sezeryan olacaksan eğer kesinlikle geceler bana hemşireler keşke gecelik alsaydın yanına dedi pijama giydirmediler ameliyata inerken giyilen önlükten giydim hep hastaneden çıkarken pijama takımlarımı giyebildim. Ağrını oldukça iğne yapıyorlar pijama ile zor olur aynı şekilde lavaboda da pijamayla baş edemezsiniz.