oznuryakup44 Bende 34+2 yim dünden beri bendede ishal var ilk bebeğimdede son haftalarımda olmuştu doktora gitmiştim serum takabiliriz demişti ama doğumla bi ilgisi olmadığını söylemişti ama bi yerde okumuştum doğumun yaklaştığının belirtisi diye geçiyodu ne kadar doğrudur bilemem.