Rumyy Arkadaşlar ben 29 haftalığım. Doktorum bana Tiroit ilacı, demir ilacı, magnezyum, decavit ve d vitamini damlası verdi. Ecza deposu gibiyim😌 Ve buna rağmen hala da uyuşukluk miskinlik devam 😂 Siz hangi haftada kaç ilaç kullanıyosunuz durumlar nasıl?
Heather Rumyy d vitamini ve omega kullanıyorum, diğerleri midemi aşırı kötü yaptığı için kesti dr. Demir eksikliği falan yok zaten. 3 güne kontrol var tekrar başlatırmı bilmem.
hepoyleolurzaten Rumyy 35+1 olduk tiroid, kan ilacı kullanıyorum birde kalsiyum başka birşey vermedi doktorum doğuma kadar bunlarla devam dedi 😊
Lulemom Haftadayım. Her gün demir ve omega kullanıyorum, 1 gün arayla da multivitamin kullanıyorum, doğumdan sonra da 2-3 ay böyle devam edicem
kirpapatyasiii Rumyy bende sizin gibiyim kırmızı küçük bir ilaç çantam var valiz gibi dibimden ayrılmıyor 1.oksapar 2.calsiyum 3.omega 4.d vitamini 5.demir 6.magnezyum 7.decavit 8.troid ilacı 9.nidicard 10.c vitamini 11.iyot 12.progestan 🙄🙄 yazınca daha çok geldi gözüme 🤣
Rumyy kirpapatyasiii Şifa olsun diyelim inşallah. Okurken yoruluyor insan gerçekten :) Sizinde değeleriniz çok mu düşük
Lulemom Rumyy hayır kullanmadım. Bu 3 ü dışında bişi kullanmadım ben. Bide ilk 3 ay folik asit kullandım tabi. O dediğiniz ne işe yarıyo bilmiyorum 🙊
kirpapatyasiii Rumyy yok aslında normal seyirde değerlerim ama diyet uyguladığım için birde besinlerden fazla vitamini alamayacağımı söyledi doktorum yazdı oğlumda daha fazla içiyordum hatta 🙈🙈
Lulemom BabyT3012 20. Haftadamda başladım. Diğer ikisine de 12. Haftamda folik asiti bırakınca başladım.
beyza1234 Rumyy bazen 2 bazen 3 tane. biri 2 günde bir içiliyo omega olan troit ve bitanede içinde hersey olan garip bi kapsül 😂
sezcag Rumyy 32 haftamdayım bu saydıklarına ek olarak kan sulandırıcı omega ve progestan içiyorum 😁bazen intiharın eşiği gibi hissediyorum 🤣🤣
Baloncuk41 Haftadayım kan ilaci b12 magnezyum kalsiyum iciyorum hamileligin basinda ay içemiyooom diyenlere sinir olurdum ama simdi fenalık geldi ya çok tiksindim
Gnssc Rumyy 33+5, 5 ilac ve kan sulandırıcı iğne 🙄 gebelikten önce ağrı kesici bile içmezdim simdi ilaç torbamla geziyorum 😂
Elidadila Rumyy 25+0 Sadece multivtamin kullanıyorum balık yağı katkılı. Diğerlerine ihtiyaç olmadığını değerlerimin normal olduğunu söyledi