Bsrafth Bugün ciğer geliştirici iğne oldum bebek gelişimi 2 hafta geriden geliyormuş rahim şeklinin bozukluğundan dolayı ben gibi olan var mı. Doktor biraz daha geriden gitmeye devam ederse doğumu yaparız dedi