Elifemirhan karınca granülü alıp kullanmıştım ben. Bizimde mutfak balkonundan bi yerden gidiyorlardı en üst katta oturmasına rağmen, yerlerini de bulamamıştık, öldürmekte istemedim ama birtürlü bitmedi aksine çoğaldılar o yüzden granül aldı eşim eczaneden ilk kullanmada tamamen geçti birdaha da çıkmadılar. Sizde bir araştırın deneyin isterseniz 😊