Kizlar 14 temmuz adet oldum 18 temmuz pazar günü adetim bitti fakat pazartesi salı kahverengi lekelenme geldi buraya post açmıştım yumurtlama günü olabilir diyenler oldu ve o günü değerlendirdim şimdi 27 temmuz bugün beyaz akıntı geldi acaba bugünde mi yumurtlama günü tam anlayamadım ovulasyon testi yapmadığım için 😔 sizlere sormak istiyorum ne olabilir ? Çatlama mi yumurtlama mi