Nesvol bende bundan aldım ve çok güzel görünüyor henüz kullanmadım ama kullanışlı olduğunu düşünüyorum odada TV izlerken yada çayımı içerken vs oturduğum yerden bebeği sallayabilirim hemde baya konforlu gibi içinde gayet geniş özellikle hafif olması çok güzel oda oda taşınabiliyor ama 6 aydan sonra kullanılamayabilir ama zaten bunu düşünerek ten çok pahalı birşey almamıştım uygun olanını aldım ama kaliteli alıp 2. Çocukta da kullanılabilir size kalmış 🤗