Buseeozd Herkese selam. Bugün 7 haftalık hamileyim. 6+1de durduk yere ağrı olmadan kanamam basladı 4 gün devam etti. Lekelenme olarak sürdü ama damla damla değil daha büyük şekilde.. Doktorum rahim ağzında iltihaplanma oldugunu kabızlık nedeniyle zorlandığım için de kanama baslamıs olabileceğini söyledi. Bebek kesesi hiç bozulmadı. Kalp atısı normal. Böyle bir durum yasayıp saglıkla atlatan var mı?
Slcnslcn Buseeozd cnm bnmde olmustu. 6. Haftasan 12. Haftaya kdr surekli yattim. İgne ve progestan verdi doktor onlarda fayda etti. Sonra geçti cok şükür. Şimdi 20+6 dayiz. Insallah seninde geçer tez zmnda
Seydahmet Buseeozd 6. Haftadan beri ara ara kanamalarım oluyor benim de. Ve hiçbir nedene bağlanmadı. 26 hafta olduk. Daha geçen hafta bile oldu kanamam. Sebepsiz. Sanırım olabiliyor böyle şeyler