Tugbacandy Merhaba anneler ben şimdi çalışabilir raporu aldım baslangic tarihi var ama bitiş tarihi yok yazmamış doktor ama bana 23 agustosda gel raporunu yenileyelim dedi ama çalışır raporu aldım işyeri bunu giriş yapması lazumni SSK ya
SayeMom Tugbacandy şuan yapamaz bitiş tarihi olmadığı için 8 haftan geçsin doktor gidince yazar doktor bitiş tarihini sonra işyerine gösterirsin raporunu işyerinde onaylar ödemeyi alırsın canım.
Tugbacandy MineLule 23 agustosda yenilencekmis benm yeniden eklenirmi acaba vala bilmiyorum bide izinlerin bitti diyelim çıkış vericem isssizlik maaşı alabilirmiyim kendim çıktim olucak