Kızlar 24+6yız normalde devlet hastanesine gidiyorum ama cinsiyetini öğrenmek için mecbur özele gittim 16.haftada özelde kız dendi 2 3 hafta önce de ayrıntılı ultrasonda devlette kız dendi ama kendi gittiğim doktorum hala cinsiyetini göremediğini söylüyor sizce yanılma payı nedir bütün herşey pembe aldım bizi şaşırtmaz inşallah bebiş😃😃