GamzeDurmus ailem hediye olarak beşik almıştı aslında oda yapmayı düşünmüyordum ama yavaş yavaş ihtiyaçlarını aldıkça eşyalarını koymaya dolap lazım olduğunu ve bizim dolaba sığmayacağını fark ederek bir odaya dolabını, oyuncaklarını falan koydum odası oldu yani ama tabi ki bizimle yatak odasında olacak oyun odası gibi kullanmayı düşünüyorum ¾ yaşında ayırınca montesssori yatak alırım mis gibi olur