catlover1 Mucizem4111 nasil 300 tl ye çektirmiş şaşırdım çünkü 600 tl ücret ödedim yüzyilda ve hiç bir şekilde indirim yapmadilar özel sağlık sigortasi olduğu halde. Gelen uzmandan da hiç memnun kalmadim param boşa gitti.
ElifBademmm Mucizem4111 ben gebze asm de zeki beye yaptırdım ikili dörtlü taramaları detaylı usg ve memnun kaldım tavsiye ederim. Ücretini bilmiyorum ama benim kurumum anlaşmalı olduğu için. Sizde arayın sorun isterseniz.
Mucizem4111 Memnun kaldı mı az önce kötü bir yorum duydum o yüzden merak ettim. Parasını geçtim artık ikiz bebeğe 900 lira vericem. Paramla rezil olmak istemiyorum 🙁
Mucizem4111 catlover1 bende bugün gittim yüzyıldaki doktora bende hiç memnun kalmadım. Benim birde ikiz 900 TL para verdim. Oğlumu tamamlayamadı haftaya bir daha bakıcam diyor ama içimden hiç gitmek gelmiyor.
miniklerim125 Mucizem4111 merhaba bende oraya gidiyorum takibe. detaylı ultrasondan memnun kalmadınız mi orda yapmayı düşünüyordum benimkide ikiz
Mucizem4111 miniklerim125 karnıma bastıra bastıra baktı sürekli sert bir şekilde salladı dönsünler dönmüyorlar diye söylendi durdu. Ben Bilecik’ten geliyorum dedim bir daha nasıl geleyim dedim banane nerden geliyorsan dedi. Resmen paramla rezil oldum.
Mucizem4111 miniklerim125 merkez prime gitmiş bir kaç 550 tlmiş ikiz ne kadar bilmiyorum isterseniz birde oraya bakın faceden bir kaç kişi oradan yaptırdım memnun kaldım dedi burdanda sorabilirsiniz. Bencede gitmeyin insana açıklama yapmıyor boşu boşuna moraliniz bozulmasın dünden beri moralim bozuk o doktorun yüzünden
Sumeyyyyeee Bende hastane olarak oraya gidiyorum ama fiyatından dolayı Kocaeli umuttepe araştırma hastanesinde 230 tl ye çektirdim gayette memnun kaldım