Kızlar 8 haftalık hamileyim bugün sabahtan beri karnım ağrıyo dün eriği fazla yedim heralde ondan oldu yoksa farklı bişey yemedim yatsam geçmiyor kalkıp dolansam geçmiyor ne yapabilirim yardımcı olur musunuz lütfen, adet sancısı gibi ama dayanılcak gibi değil ağlıyorum öyle