Gizem93 Merhabalar. 9+3 gunluk hamileyim bugün arasıra karnıma bıçak saplanır tarzda hafif karın agrım oluyor doktor kontrolume 1 hafta var sizce bu agrilar normal midir yoksa randevudan once doktora gitmeli miyim
Glcntn Gizem93 normal canım bendede oluyordu hatta hapşırdığında daha ağrılı oluyordu . Doktor normal demişti 17. Haftamdayım hala var kasların gerilmesindenmiş . Hapşırırkende cenin pozisyonu al bacaklarını karnına doğru çek çok açımaz demişti doktorum ole yapıyorum ben hala
Funda2735 Gizem93 bence doktora git canım gebeliğin başındasın Allah korusun ters bişey olmasın rahim genişliyor ondan olabilir ama bir git sen ihmal etme
elcindefne Gizem93 bende de o haftalarda oluyordu hatta ayaktaysam olduğum yerde çömelip kalıyordum. Bence gayet normal ama çok fazla oluyorsa doktorunuzu bilgilendirin