Merhaba 12 haftalığım her sabah sol kasığım ağrıyor adet ağrısı gibi. Doktor da bebeğimin solda olduğunu söylemişti. Bu ağrı normal mi? Ve şunu da ekliyim bu haftaya kadar hamile miyim değil miyim anlamıyordum bu haftadan itibaren akşamları mide bulantısı ve uykudan kafamı kaldıramama başladı. Herkesin bu hafta kesilir benim yeni başladı 😂😂😂