Esranur78 Kucukfasulye91 bnimde öyle acilmam yok küçük beyi 1 hafta daha bekliyoz 3 Ağustos tekrar gitcem o gün ya sezeryan yada normal beklicez gene ne olcak bakalim
Kucukfasulye91 Esranur78 bende gideceğim nst için ama bakalım içime 40 ı dolduracak gibi doğuyor bu sıcak günler nası geçecek derdindeyim :) gece uykular yok
Nelmali Kucukfasulye91 ilaciniz aksatmadan devam edin doktorunuz ekleme yapar mi bilmem ama fazla dusmeden toparlarsiniz Benim bir ay önce 9 du demir ilacı da kullanamıyorum 7den aşağı düşünce kan alacağım b12 iğnesi oluyorum