Sultanii Kızlar ne durumdasınız 14 haftalık olduk biz. Cinsiyetini henüz öğrenemedim bu arada hergun akşam kusmalarim oluyor 😓 nasıl baş edicem bu durumla bilmiyorum
AlyaEkmen_ Sultanii 15 haftalığız 11 haftada bitti şükürler olsun malesef ona bir çözüm yok 😢en iyi ihtimal doktorunuz bulantı için ilaç yazar bulantılar olmayınca kusmada olmaz.Cinsiyetimizi 12 haftada ikili taramada öğrendik kesin erkek dedi doktorumuz 💙
Semanurozgan Sultanii 12+3 haftalık benimde sabahları aşırı kusma tansiyon düşüklüğü çok var inşallah biran evvel atlatırız
esratpl Sultanii 12+2 de kendi doktorum kıza benziyor dedi bugün ikili testte başka bi doktor erkeğe benzettiğini söyledi😳 bulantım yok ama çok fazla şişlik ve gaz sorunu yaşıyorum🤧
gulsah42 Sultanii günde bir tane sade maden suyu iç Bebegede kilo aldırıyor imiş ben hep öyle oldumu içiyorum Dondurma ye Tuzlu kraker ye bir kaç tane ben öyle geçiriyordum birazda olsa rahatlatıyor kusturmuyo
Sultanii AlyaEkmen_ ayy ne güzel darısı bana ve benim gibi olanlara inşallah 🤲🏻🤲🏻 meraktan içim içimi yiyor biz ogrenemedik cinsiyeti 😂
Sultanii esratpl kimin dediği doğru şimdi ☺️ kız mı erkek mi, artan progestan hormonundan kaynaklanıyormuş şişlik ve gaz sorunu
deno1 Sultanii offf benimde başladı kusma hemde bu hafta çok şiddetli hic yoktu birden geldi bende daha cinsiyet öğrenemedim
Sultanii deno1 Çok zormuş gerçekten ilk gebeliğim benim doktorum prilam die ilaç verdi o bile fayda etmedi bana
Sultanii Syda01 sanırım biz geç ogrenicez cinsiyeti ☺️ Allah yardımcın olsun dişlerini bol bol fircala
esratpl Sultanii bilmiyorum 😅 pozisyondan dolayı da net göremedi 16. haftayı beklicem gibi görünüyor 🥲 yada serklaj için gittiğimde doktorum söyler diye umut ediyorum 🤭