Miniginannesiiiii Duştan çıktım nişan geldi 😱 yani nişanın ne olduğunu da googleden bakarak gördüm hafif pembeli sümüksü akıntı 🥶 ne yapmam gerekiyor kızlar ? Sancılarım hafiften belimden kasığıma vuruyor şiddetli bişey yok
Balarisi23 Miniginannesiiiii kaç haftalıksınız nişan olduğundan eminseniz doktorunuza haber verebilirsiniz
depsizoo Miniginannesiiiii bende duşa gircem birazdan gelirmiki nişan bendede gelsin nişancık 😄 sancı arası 5 dkya düşerse hastaneye git
MEAsya Miniginannesiiiii kaç haftaliksin cnm sakin ol bnmde ilk gebeliğim bı fikrim yok ama sancılarını dkkasini kontrol et doktorunu bilgilendir cnm rabbim sağsalim kucağına almayı nasip etsin
emiras59 Miniginannesiiiii bugün anlattı ebe doğum bahsettiğiniz şekilde başlıyormuş sancılarınızı takip edin 😊
Miniginannesiiiii MEAsya kız sakinim hiç paniğim yok aksine sancı gelsin de doğurayım derdindeyim 39 haftalık🥺
ebru23 Miniginannesiiiii sancilarinizin siddetlenmesini bekleyin duzene girince gidin yoksa surekli git gel yapiyosun bos yere
Arzu3981 Bende 39+5 im. C. Tesi geldi nişanım hala evde sancı bekliyorum. Dün dr umda aynısını söyledi nişan önemli değil bu saatten sonra sncı bekleyeceksin dedi. Beklemedeyiz😊
Haticeergunn Miniginannesiiiii 2 gün önce benimde belime sancı girdi ve tuvalete gidince nişan geldi sabahı doğum yaptım :) Sizde dakika tütün 10 dakikada 1 geliyrsa ve düzenli ise doğum sancisidr
Deletedmom23234 Miniginannesiiiii Oo Haftaniz baya ilerdeymiş beklemeden hastaneye gidin Acilmaniz Olabilir ☺️
Mom8899 Miniginannesiiiii Aynı şeyi yaşıyorum ya, ama dün çatı muayenesi oldum kahverengi sümüksü bişey geldi ama çok sancım yok bekliyorum belki muayeneden olmuştur
Mom8899 ebru23 Çatı muayenesinden sonra mı geldi peki nişanınız? Yoksa durduk yere mi? Benim şu an tekrarlayan sancılarım var dakika tutmadım
ebru23 Mom8899 muyeneden sonra kanama gelsdo sildikce ara ara kanadi doguma kadar ve sumuksu bir yapida gelmeue basladi sonrasinda devam etti yani kesilmeden
Yavrukuslar Miniginannesiiiii sakin olun sancılarınızın sıklaşmasını bekleyin hemen hastaneye gitmek biraz yorucu olabiliyor tabi yine de sizin kararınız 🤗