Aysegulsaygi 20 haftalık oldum ilk gebeliğim 46 kiloyla başladım hala 48 im her kontrolde bebeğin gramı artıyor ama kilo almıyorum normalmi fikri olan var mı acaba ?
Sedasmsk Aysegulsaygi bende 30lara gelene kadar sadece 5 kilo almıştım ama.bebegimin kilosu artıyordu
Pelinbyrktrlr Aysegulsaygi ben hiç almamıştım 20.haftaya kadar bebiş hep 2 hafta önden gitti şu an 37. Haftadaym 13 kilo aldım haftaya doğumum var yani demem o ki çok normal kilo almamış olmanız bundan sonra alacaksınız zaten 😊
Baharimmmmm06 Bebeginizin gelisimi guzel ilerliyorsa kendiniz kilo almiyorsaniz dert etmeyin. Onemli olm bebeginizin gelisimi siz kilo almissiniz almamissiniz cokta onemli degil hatta sevinin dogumdan sonra eski halinize cabuk donersiniz.
Didemmmmm Aysegulsaygi canım bende 21+4 üm sadece 3 kilo aldım bebeğimin kilosu sağlığı haftasıyla uyumlu çok şükür 🙏 o yüzden doktorum kilonda gayet iyi dedi
Bankacianne48 Aysegulsaygi bn 48 le başladım 53 falanim suan 26 hafta hemde 2.gebelik ilkinde 18.5 kilo almıştım bunda daha aldm sayılmaz 🤣 bebek alsın yeter bosver
zippirana Aysegulsaygi 33. Haftamdayim hamile kaldığım kilodayim doktor bebek kilo aldığı sürece sıkıntı yok senin avantajin dedi 🙈 aslinda almıştım ama bulantilarda verdiklerim ve covidde verdigimle eski halime döndüm
Ceno Aysegulsaygi merak etme canım son aylarda bir anda almaya başlarsın her bünye farklı sonuçta kimisi erkenden almaya başlıyor sende sonradan alacaksın sanırım
Deletedmom27272 Aysegulsaygi bende sizin gibiyim 20 haftalığım nerdeyse 64 le başladım 66 küsürüm hep ama bebiş ilerde boyu kilosu inşallah böyle devam eder az kilo alırım
zehranurr Aysegulsaygi 32 haftalık ikizlere hamileyim 2 kilo aldım.🤷🏼♀️ Doktorumda durumdan memnun bende memnunum valla. Bebişlerde gayet iyi