@Bir_abla
https://resimyukle.link/i/4e4wlj @Demooo sence benim ki ?:)
sema-inci canım ben hiç anlamıyorum valla🙂
Demooo erkeğe benziyor ama net çıkmamaıl canım
merve100 ben de kıza benzettim annesi
kubrnl hayırlısı daha öğrenemedim 10 güne öğrenirim inşallah
@Bir_abla rica etsem benim kine de bakar mısınız :) https://resimyukle.link/i/4e4wlj
sema-inci keseye göre kız ama kese teorisine inanma kuzum çin takvimi gibi tutması şans
Demooo yanlışlık oldu 😄 birablaya soracaktım sana geldi
Bir_abla teşekkür edermiş tabi ki Allah bilir Rabbim sağlıkla nasip etsin herkese
merve100 inaşşllah cnm
Merhaba hanımlar şimdi doktordan çıktım 2. Kızım yolda inşallah 🥰
[https://www.hizliresim.com/k4aiuzu Var mı bize de bir tahmin? 13 haftalık olduk.