Rumyy Arkadaşlar 29uncu haftadayız hareket edecek halim yok böyle sürekli uyku hali yaşıyorum. Yemek yiyorum uyuyorum sürekli tekrarladığım şey bu. Bunu bir tek ben mi yaşıyorum ? Günde kaç öğün şekerleme yaptığımı sayamıyorum artık. Napcazz 🥺
Arya-53 Rumyy ayni durumdaym canm 29haftalıklğiim ve ayakta zor duruyorum ve gece çalişiyorum zor dayanıyrm sürekli uyku hissi var
bestesmom Rumyy sonunda benım gibi biri 30 oldum sureklı uyuyorum kahvaltı ediyorum uyuyorum uyanıyorum bıdaha uyuyorum ne oluyor ya boyle
Rumyy Uyumsuzzz günlük hangi ilaçları kullanıyosunuz acaba ? Doktor size neler yazdı ve kan değerleriniz nasıl
Rumyy Arya-53 acaba hangi değerlerimizin düşüklüğünden kaynaklanıyor olabilir ki? Size doktor hangi ilaçları verdi neler içiyosunuz bir günde
Uyumsuzzz Rumyy ben kan değerlerimi bilmiyorum sonuclarına baktırmadım fakat ilaçlarım sabah D vitamini öğlen benexol b12 , ferifer, gece de decavit içiyorum
Arya-53 Rumyy tüm değerler normal çikti vitamin Demir kan ilaci içiyorum bide gece kraplari için magnezyum
Ozlemp Rumyy of ben de aynıyım ya gece uyumlu yok gündüz halim yok çok sıcak inşallah bebeğim gece uyur doğunca ya 29 haftalık hamileyim inan bana en zor haftası bu hafta ya hiç bir şekilde uykum Yok gözler kapalı ama dersen gibiyim gündüz de öyle yani çok özledim derin uykuyu