14 haftaligiz hamilelikten once düzenli propolis kullaniyordum şimdi kullanmıyorum doktoruma sordum kullanabilirsin dedi ama tedirginim nedense şu siralar hasta olacak gibiyim takviye olarak propolis kullanmak istiyorum ama korkuyorum bir zararı olur mu diye düşük. Tehlikem vardi ilk zamanlar ama kanamam falan olmadi hic tedbir amacli dinleniyorum benim gibi olup propolis kullanan zararini görmeyen var mı 😊