Kızlar diğer yerdende yazdım ama burayada yazmak istedim. Ben bir hafta önce mastit oldum, sonrasında haplar vs şişlik sertlik gitti süt akıyor kızım doyuyor falan. Ama bugün mastit olan göğsümün tarafında ki koltuk altımda mercimek tanesi kadar bir şişlik var. Annem süt bezesidir kötüye yorma kendini dedi ama içim de rahat değil. Perşembe meme polikliniğine randevum var ama Napacağım bilemiyorum. Yani göğsüm yumuşak sertlik yok halsizlik yok ama ben yinede randevu almıştım Allah’tan. Sizlerde böyle oldu mu sertlik veya hemşire olan doktor planlarınız bilir mi bu durum neden olur diye 😩