Sumeyye27 Arkadaşlar 2 gün önce değerim 44,32 şeklindeydi bugün 132,08 çıktı bilenler anlayanlar yazabilir mi ? Hamilelik var sanırım kesin ama kaç haftalıktır veya böyle 2 günde 2 kat artması iyi güzel mi
Gul2808 Sumeyye27 değerin güzel artmış son adet tarine göre hesaplanır değere göre değil hayırlı olsın bebeğin sağlıkla kucağına al inşallah 🙏❤️
nevamm1 Sumeyye27 tebrikler darısı tüm bekleyenlerin başına çok güzel artmış betadan hafta belli olmaz son adet tarihine göre hesaplanır 💞
designermom Gul2808 ben de bisey sorabilir miyim benim yumurtlamam carsamba günüydü sat ise 2,5 ay önce buna göre bakınca doğru tarih nasıl olacak ki çocuk bi anda 3 aylık olamaz ya🤷♀️😊yoksa polikistik içerde farklı mi Kafamda oturtamıyorum bunu
Gul2808 designermom o konuda bir bilgim yok maalesef ama büyük ihtimalle ultrasona göre takip eder ultrasonda çıkıyor çünkü nekadarlık olduğu ❤️🤗
nevamm1 Sumeyye27 bence sürekli olcturup strese girmeyin ben bir kere olcturdum sonra 6 haftalık olmasını bekleyip doktora gittim direk kese ve kalp atışı duydum strese girmek istemedim articak mi artmiycak mi diye şuan adetiniz gectimi yada kaç gün var