Kızlar dün tetanoz 2. Dozu oldum. Olduktan sonra çok hareketliydi birden hareketler azaldı normal mi ? Yok denicek kadar az. 26 haftalık gebeyim bu arada. İnternetten baktım tatlı biseyler yedim 2 saat tuttum 10 kere hareket etmesi gerekiyormuş yoksa acile gidicem hemen. Başına gelen var mı? İnternette tetanozdan sonra hareketlerde azalma falan normal yazıyo