Kızlar merhaba
Bugün doktor kontrolümüz vardı tam 37 haftalık olduk. Doktorumuz renkli ultrasondan bu zamana kadar kalbinde parlaklık olduğunu söylemişti çok şükür bugünkü muayenemizde onun bittiğini kendiliğinden geçtiğini söyledi. Fakat idrarını yapamadığını mesanaye inen damarda daralma olduğunu bundan dolayı 11 mm kadar genişleme olduğunu söyledi. 1 hafta sonra sezeryan ile bebeğimin alınması gerektiğini söyledi. Başına böyle bi durum gelen olmuş muydu? Aynı durumu yaşayan var mıydı