AslhanDzenli Ben 37 ye girdik derken, bugün çatı muayenesi olacağız diye kendimi hazırlarken sabah 9:15’te olan randevumuza gitmemizle biranda bütün herşey değişti 😶 Tansiyonum 14/9 çıktı doktorumun gözleri birden kocaman oldu hemen ultrasona aldı ve aleti koyar koymaz gelişimi gerilemiş suyunu hiç beğenmedim çok azalmış direk doğumhaneye gidiyorsun NST’ye bağlasınlar idrar ve kanda ver tansiyonu kontrol altına almamız lazım bu şekilde miyadını doldurmaz alabiliriz hemen dedi ve ben resmen şokkk 🤦🏼♀️ 1 saat kadar makinalara bağlı kaldık tansiyonum 1 saatin sonunda 11/7 oldu bebeğimin kalp atışları iyiydi idrar tahlilimde kanama çıktı ve doktor sıkı takibe alıyoruz bundan sonra gidebildiği yere kadar tamamen sol tarafına yatarak hiç yorulmayarak günde 3 litre su içerek ve stresten uzak götürmeye çalışıcaz dedi .. Allahım hepimizin hakkında hayırlısını versin kendinize çok ama çok dikkat edin sanırım ben çok fazla yordum kendimi 😏😔
busra1361 AslhanDzenli çok geçmişler olsun canım insallah sağ salim atlatırsınız şu dönemi en azından doğuma az kalmış sen moralini yüksek tutmaya çalış her zaman. yüksek tansiyonunun hiç belirtisi olmadı mı peki
AslhanDzenli busra1361 Oldu ama ben hamileliğe aldığım kilolara bağladım o yüzden fenalıklar geçiriyorum diye düşündüm ama artık dün başım kopacak gibi ağrımaya başlamıştı bugün de kontrole gidicem diye gitmedim hastaneye ama ihmal etmemek gerekiyormuş 😏