Burcuseyy yaaaaa cok üzüldüm gelmiş geçmiş olsun inşallah ☹️ Ben de aslında kendisine gidiyorum 2-3 aydır ama bir türlü emin olamıyorum cok ilgili gibi davranıyor, kendini dediğiniz gibi sürekli övüyor o kadar cok konusuyor ki aslında ben odadan cıktıgımda soracaklarımı bile unuttugumu sormak istediklerimi soramadıgımı farkediyorum. O yüzden buradan kendisiyle ilgili tecrübesi olanlara danışmak istedim.