Bir aydır 1 cm acilmam vardı geçen hafta 2 cm acilmam oldu Tabi bel ağrım arada sancım oluyordu haftasonu çok sırt ve bel ağrım vardı pazartesi kontrole geldim açılmam 3 cm olmuş doktor yarın dogurtalim dedi bnde kabul ettim sabah 6 da yatisim yapıldı tabi bn evde cektigim sancılar doğum sancısı da o kadar saniyodum suni verdiler 2 saat oldu 4 cm oldu ama sancilarim artmıştı epey alttan sürekli muayene nst ve plates topuyla gecirdim nst de bağlanmıştır bir anda içimde pat dedi sıcak su akiyor dedim suyum işte o zmn doğum gelmeye başladı alttn baktılar 5 cm oldu 3 saat için de 10 cm oldu saat 11 olmuştu ve ben dayanamıyodum hızlı açıldığım için resmen 1 dakikada 2 sancı vuruyodu 5 dk da fln değildi ağlıyorum yalvarıyorum sezeryan olsaydım felan diyorum ikinmicam diyorum dogumhaneye götürdüler tabi ayıla bayıla gidiyorum iki kere iyi ikin dediler ikindim başıni gördüler ve doktor geldi iki kere daha ikindim bebeğimin ağlaması benim ağlamam birbirine girdi doğurduğuma inanamadim bn daha çok çekerim saniyodum şuan bebeğim yanımda ve gerçekten mucizem oldu beni çok yormadan geldi 😘