10 günden beri 3 cm açıklıkla geziyordum yapmadığım denemediğim şey kalmamıştı, ayaklar pelvik VS yürüyüş squat tan pert olmuş daha yürüyemiyorum evn içinde emeklemeye başlamıştım😬 yok yani ne ilerleme oluyordu ne su ne kan ne sancı veeee 3.doğumum güya açılmam hzlı olacaktı falan fistan… Nyse bu sabah canıma tak etti özele geldim muayene oldum.. Doktor 4 cm demez mi ama yine bnde ne sancı ne de başka bişe yok.. İstersen suni verip dopurtalım dedi buradaki doktor.. Ki ben suniden çookkkk korkuyorum nefret ediyorum ama tmm dedim.. Yatışım 2 de yapıldı 15 10 da 3 ü 10 geçe doğurdum.. Keşke gecen hafta alsaymışım suni.. Aldığım gibi bir saatte 10 cm e ulaştı açıklık doğdu ay kızım.. Doğmadan hemen önce ultrason da 3 200 olan bebişim 3 600 doğdu sıfır dikiş hamd olsun çok güzel geçti bu kadar kolay doğum beklemiyordum.. Rabbim hepinize böylesi tek avazda bir saate kurtulmayı nasip etsin… Bide şu var devlette iki gün önce bebeğimin kusurlu olduğu söylenmişti Bi kaç kere post açtım burda hatta.. Okadar üzgündüm ki.. Son anda böyle bişey duymak cidden yıkıcıydı.. Amaaa hamd olsun öyle bişey çıkmadı 😡 o doktora gidip ağzıma geleni söylemek şikayet etmek vardı ama nyse diyorum.. İçinizi ferah tutun olaki size böyle kötü söylemler olursada Allaha tevekkül edin… Tabiki testler yapıldıysa sağlıklı dendyse sonrası da inşallah öyledr 🥰💕 Allah a emanet vesselam