Lulemom Ezgi1211 yumurtlama bi hafta geç olmuş bende. Yani doktor öyle söylüyor. En başından beri adet tarihime göre bi hafta geride çıkıyo bebeğim. Çok önemli bişi değil ama. 36 haftalık olduk bile. Tabi ultrasona göre 35 haftalık
Seda_inan Bende de olmuştu 5 haftalıktı kese oluşmuştu ama bebek yoktu bir hafta daha bekleyelim dedi doktor ondan sonra göstermişti kendini çok şükür, bende bir hafta geriden geliyor o yüzden doktor bundan dolayı diyor