38 haftadayım vajinal enfeksiyonum oldu çok çok akıntım var acile gittim fitil krem ilaç verdi. İlaçları kullanacağım ama bu enfeksiyonun bebeğe zararı oluyor mu? ya geçmezse doğum nasıl oluyor normal doğum oluyor mu bebeğe zarar verme durumu var Mı bilenler yazabilir mi