Ceydacetin https://resimyukle.io/r/CXMcMdJW5N https://resimyukle.io/r/Txf4OPK9q7 Şimdi 2. Ye hamileyim bakalım haftaya 10+3 olucak inşallah buda hemencik gösterirde öğreniriz , siz ne zaman öğrendiniz cinsiyeti?
aslininbebegi22 Ceydacetin ayy evet çok bariz belli erkek olduğu 😍 ama çok da şaşırdım açıkcası ben 18 oldum sürekli bir farklı cinsiyet 😅
SayeMom Ceydacetin yaaa şuan beni nasıl umutlandırdınız anlatamam bende 10+1′im 11. Haftada kontrolum var inşallah belli olur Allahım inşşAllahh banada dua edinnnn🥳🥳🥳
Semanurozgan Ceydacetin çok erken belli olmuş gerçekten bende çok merak ediyorum 12+3 14 haftada tekrar gidicem
Ceydacetin sehrengiz_8 ultrason fotorafınıda yükledim canım bizde çok şaşırdık ama belli oldu , fotoraftada çok net
sehrengiz_8 Ceydacetin yarın 10+1 olarak doktor kontrolüm var heyecanlandım normalde 12 haftada anca oluşur diyorlardı
Ceydacetin aslininbebegi22 bizimki arsızdı valla ne zaman gitsek hep bacak arası açık pipisini gösterirdi 🤗🤭😂
Ceydacetin SayeMom inşallah canım , cihaz çok önemli bide benim doktorumun cihazı gerçekten çok iyiydi 🤗
Rabiatilgan Kızlar biz de 13. Haftada kesin erkek şeklinde öğrendik , 16da da farklı bir doktor erkek dedi şimdi 18 de gittim bacakları kapalıydı , geldiğimden beri şüpheye düştüm 13. Haftalık bacak arası fotoğrafımız var bakıp yorumlar mısınız 
Rabiatilgan Ceydacetin Ceydacetin ya dimii☺️ Ben de doktor ilk gösterdiğinde bariz ortada demiştim ama her kontrolde duymak istiyorum sanırım emin olabilmek için 😄
Pelo28 ya sizi tebrik ediyorum nasıl görüyorsunuz ben hiç bişey seçemiyorum bi kör benim bu forumda 🤣 haftaya benimde kontrolum var 12+ olucak bende yükliycem ☺️
Rabiatilgan Pelo28 ben de başka birinin ultrasonunda anlamıyordum ama doktor görüntüyü verirken organlarını tarif ederek verdi , anca öyle oturdu kafamda 😄
Deletedmom_33 Ceydacetin 10+0 oldum. 10′unda ikili test için randevu almaya gideceğim. 12. Hafta içinde yapıyorlarmış genelde. İkili testte gösterir diye bekliyorum ☺️
Bir_abla Ceydacetin ikinic fot bacak arası mı canım bu arada sana cevap veridkten sonra saydana baktım dr 10 haftalık erkek demiş ama bu hafalrda yüzde yüz söulenmez bu bir bebek nuba göre yine kız bence buda iki şaşırdım doğrusu 😅