2ci kızım olacak inşAllah 🤲 bende 2 3 bir şey aldım hastane çıkışı falan . Ama sanki bir şeyleri unutmuş gibiyim ama ne bilemiyorum 🤣 biberon var , ilk kızımda 4 5 tane emzik almıştım tutmamışdı yeni yani 😃 kiyafetden boluz ama diger şeyleri unutmuşum neler lazım diye 🤦♀️