vuslat_ekimde Yenidoğanlar sert bir yatakta yatması gerekiyor 2 yaşa kadar sonrasında daha yumuşak olması lazım.Aldığım yatak bu işlevde iki yüzeyi farklı o yüzden memnun kalacağım diye tahmin ediyorum henüz bebiş gelmedi kullanamadık.Ama pahalı diyenlere aldırmadan doğru düzgün birşey almanızı öneririm.