Balarisi23 Selam kızlar 38 haftalık olduk sağ kasığımda dolgunduk hissi var ve çok akıntım oluyor bu durumu yasayan var mı acaba 😌
Sedayrr Balarisi23 Bende 24 haftalık hamileyim 1 haftadır benim de kasığımda bi şişlik var ilk ayağa kalktığımda bayaa bi ağrı oluyo gittim doktora çok sorun değil sadece dinlen geçer dedi akıntı içinde fitil verde bakalım daha 2 gündür kullanıyorum
Mom8899 Balarisi23 Bende de var, dün alttan muayene oldum bugün akıntım kahverengi oldu. Acaba muayeneden mi yoksa nişan falan mı onu anlamaya çalışıyorum şu an
Sali3 Balarisi23 benim akıntım yeşildi dün doktora gittim fitil verdi bakalım. Ağrı üşütmeden dolayı olabilir ya da artık doğuma hazırlık sancılarıdır 🤔 biz de 38+6yız
Ezgiparlak 39 haftadayım benim de karnımda anlam veremediğim bir agrım var üşüttüm mü acaba diyorum.Akıntı ağrı normal canım rahim kendini doğuma hazırlıyor
Balarisi23 Ezgiparlak üşütmüşte olabiliriz bende klima açık uyuyorum dayanamıyorum sıcağa doğursak ta rahatlasak ne sancı var ne bişey nst de bişey çıkmadı
Ezgiparlak Balarisi23 evet olabilir.Cama doğru uyuyorum bende sıcak olduğu için şort du askılıydı felan akşamlarıda duş alıp yatıyorum genelde üşütmüşte olabilirim ama tuhaf anlamsız ağrılarım var
Balarisi23 Mom8899 devam ederse muayeneden olabilir canım. Nişan da gelmiş olabilir ben henüz çatı muayenesi olmadım
Mom8899 Balarisi23 Devamı gelmedi alttan iğne batırıyorlar gibi oluyor, ilk gebelik bilmiyorum neyin ne olduğunu 😕
Balarisi23 Sali3 olabilir canım inşallah sağlıkla gelir bebişler benim de sıvı şekilde akıntım çok açık sarımsı
haydibakalim Balarisi23 benim sol bacak pert aşırı akıntım be kaşıntım vardı doktor enfeksiyon dedi son haftalar iyice korktum