Sevgii_94 Merhaba arkadaslar. 23 haftalik hamileyim, son bi kac gündür adet sancisi var, öyle asiri siddetli degil ama genelde hep orda. Arada bi oluyo ama simdi bi kac gün sürdü. Baska kimsede varmi?
Syma-ma Sevgii_94 bende de 26 da ilk oldu o ağrılar doktora ne zaman sorsam normal dedi bana üstünde durmadı.
Sevgii_94 Syma-ma Sizin agrilar nasil oluyo peki? Hergünmü oluyo, ve siddetlimi yoksa öyle sürekli ordami?
Syma-ma Sevgii_94 yok hergun değil bazen arada adet sancısı oluyordu sonra geçiyordu düzenli bı ağrı değildi