Iki gün önce test verdik eşim pozitif çıktı ben negatif bende hicbir belirti yok ayni yatağa yatıyoruz onda ilk gün ateş vardi şuan yok sadece boğazında şişlik var şuan test yanıldı mı acaba bizim gibi olanlar var mi biz şuan karantinadayız dün kontrolüm vardı gidemedim 35+1 olduk bebişimi de göremedim içim huzursuz acaba tekrardan test yapmalı mıyız ( klimanın önünde kalmıştık o şikayetle gittik kovid testi aldılar hala şoktayım pek de inanmıyorum test yanılmış olabilir mi kimseyle de temas etmedik eşim askeri personel olduğu için bayramda izin yoktu bir yere de gitmedik nasıl oluyor hala aklim almiyor ama ya gerçekten var ise korkuyorum bebeğim için 😓😓 uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏🌸