Kızlar merhaba. Pazartesi günü planlı şekilde sezaryene gireceğim (37+2 oluyor) Kolestaz sebebi ile. 37+2 de doğuran var mı ? Bebiş şu an 3100 gram. Ursactive kullanmaya başladık ama henüz bir etkisi olmadı sabahlara kadar kaşınmaya devam ediyorum.. tecrübesi olanlar beni aydınlatırsa çok sevinirim 🙏🏻