fenperest [silindi] bende reflu var, dr uma sordum. Gaviscon plus icebilirsin dedi. Oncesinde de kullanirdim aninda gecirirdi. En kotu ihtimal icin dusunebilirsiniz
Handan_65 [silindi] Soğuk biseyler yiyip içmeyin etkili oluyirmus Ben doktora gittim serum taktilar şerbet yap iç belki ise yarar
Mrc34 [silindi] gaviscon rennieyi günde dörder kez içiyordum😟 doktorunuza danışın. Ama doğumdan 1 gün önce çılgınlar gibi kusarken 1 gün sonra hiçbir şeyin kalmaması bir mucize😍
Minikyavrum46 [silindi] Yemekten 1 saat önce sıvı almayın, yemekle de içecek içmeyin, yemekten 2 saat sonra sıvı alımına başlayın. Ben bu şekilde yaparak kurtuldum 37 haftalığız şuan.inşallah sizde de işe yarar.