Babybe Kızlar Selam 32+0 da kilomuz 1850 çıktı doktor geri falan demedi ama bana düşük geldi. Sizinkiler bu haftada kaç kg dı?
eylusko Babybe bence burda sorma bende dün sordum 32 haftada bebeleriniz kaç gramdı diye 2800 yazan oldu . benim ki 1900 nasıl olur ki . doktor normal dedi hatta tombik yanak dedi . millet 2800 ilr doğuruyor. yalan konuşuyorlar bence
Lulemom Babybe 33 de benim 1900 dü. Hemde net bi kilo olarak değil. Mesela atıyorum 1700 ile 1900 arası normaldir o aralıktaysan 100-200 gr önemsenmez. Çünkü manuel elle ölçüldüğü için arka arkaya iki kez ölçse ikisinde de farklı sonuç çıkıyo. Doktor zaten geri yada ileri olduğunda söylüyo.
Lulemom eylusko kesinlikle katılıyorum. Doktor bana normal uyumlu diyo. Burda bakıyorum millet ne kilolar söylüyo. Doktorları onlara da normal demiş oluyo. Belli bi referans aralığı var zaten. Nasıl oluyo anlamıyorum
Emosss35 eylusko yalan söylenmiyor 27+5 te gittim internette 900/1000 civari yaziyordu benim 1500 cikti 29+4 gunle uyumlu iki hafta ileri gozukuyordu doktor perinatologdu birde herhangi birsey demedi
Babybe eylusko O kadar olmayacağını düşünüyorum bende. 32 haftasında 2800 olan bebek 40 haftasında 6 kg falan olmalı
eylusko Lulemom bakma kimseye anne baba ile de alaka li genetikte etkiliyor ben zayıf ve 162 boyundayım eşim de normal 5 kilo çocuk doğuracak halim yok
eylusko Emosss35 500 gram fark olabilir ama 1000 gram hatta bazı arkadaşlar daha fazla fark söylüyor o kadar da olamaz be kardeşim.
Morvy Babybe bence kimseyle kıyaslamayın bebeğinizi doktor normal dediyse normaldir burda kimisinin bebeği çok fazla önde veya geriden geliyor doktorunuz bir sıkıntı görmüyorsa siz neden düşük olduğunu düşünüyorsunuz? Bu tamamen psikolojinizi yıpratır.
Babybe Morvy Amacım kimsenin bebeğiyle kıyaslamak değil tabi ki. Benim için 2.500 sınırını geçmeside yeterli hatta. Burada okuduklarıma istinaden bebegim 400-500 gram geri gibi geldi. Nihayetinde hassas bir süreç hamilelik, her şey endişelendirebiliyor
Emosss35 eylusko bende siz gibi dusunuyordum ama kagan kocatepenin kilo ve hafta gelisimi videolarina bakin okadar referans araligi koyuyor hep o ikiside normal diyerek belirtiyor hatta
ftmnrdmrl Kilosundan çok organ gelişimine önem verin derim ben çünkü zayıf olup sağlıklı olan ya da tam tersi kilolu olup sağlıksız bebeklerde oluyor 🙏🏽
Babybe ftmnrdmrl Yok hayır amacım tosun bie bebeğe sahip olmak değil benim için 2.500 sınırını geçmesi yeterli. Sadece acaba geri mi diye endişe duydum.