İlk ben başlayayım🥰 2018′de ilk kızıma hamileydim karnım hep aşağıdaydı doktor erken olabilir dememişti ama ben hep hissediyordum. Çünkü kasılmalarım yalancı sancılarım erken başlamıştı. Bir pazar günü 35+2 de köye gittik akşama kadar karnım kasıldı yukarı ayaklarıyla baskı yapıyordu çok rahatsız ediyordu idrarım geliyordu sürekli lavaboya gittim bir anda suyum geldi 🤭 O an hem heyecan hem korku ikisi bir arada hem gülüp hem ağlıyordum😂 Eşim ve kayınvalidemle hastaneye gittik yatışımı yaptılar ve kendi sancım ve açılmam hiç olmadığı için suni sancı verdiler akşam 5 ten sabah 4buçuğa kadar suni sancı çektim çok zordu ve 4buçukta 2kilo 165 gram 45 cm olan minik kızımı kucağıma aldım o an bütün acıyı unuttum 🥰 Peki sizler neler yaşadınız doğum sürecinizde❤️